Menu

Betrokken en professioneel. In samenwerking met gemeenten, bibliotheken én burgers. Onze werkwijze.

Voor ruim 100 gemeenten in Nederland maken én beheren wij digitale informatieloketten. Dit zijn meer dan 150 digitale informatieloketten op diverse (beleids)terreinen.

Zoveel digitale loketten! Hoe pakken wij dit aan?

  • Verhelderen wat u precies wilt.
  • Vertalen naar een digitaal informatieloket.
  • Aanstellen van een toegewijde accountmanager die het project leidt.
  • Inzetten van onze eigen programmeurs, webdesigners en eventueel tekstschrijvers.
  • Samenwerken met partners voor het koppelen van  social matching of regiesystemen .

‘Altijd om advies vragen, goede ondersteuning en prima samenwerking.’

In elke fase van het project wordt u nauw betrokken. Uw accountmanager begeleidt het project van A tot Z. En zorgt ervoor dat uw digitale loket naar wens wordt opgeleverd. Vragen? Neem contact met ons op!

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op LinkedIn