DEELNEMEN AAN DE DIGITALE SOCIALE KAART INVIS
Bent u (een nieuwe) deelnemer aan de digitale sociale kaart Invis? Hier leest u in het kort wat deelname aan Invis inhoudt voor organisaties.
Uw gegevens getoond op de website van de gemeente
Controle over uw eigen gegevens
Actief in zo’n 35 gemeenten en 1 provincie
Deelname voor u gratis
Wilt u met uw organisatie meedoen aan de digitale sociale kaart? Dan kunt u zich aanmelden!

UW GEGEVENS BEHEREN VIA INVIS
OVER INVIS

WAT IS INVIS?
Invis is een digitale sociale kaart. Een sociale kaart is een website met de gegevens van organisaties op het gebied van zorg, ondersteuning, opvoeden, werk en inkomen. De gemeente zorgt voor een sociale kaart. Zodat inwoners die zorg of hulp nodig hebben, makkelijk de weg kunnen vinden naar informatie en hulpverlening.
De sociale kaart Invis is een informatiesysteem waarin organisaties zelf hun gegevens kunnen beheren. Dit systeem zorgt ervoor dat de gegevens in de sociale kaart actueel blijven. Zo blijft de sociale kaart betrouwbaar.
VAN WIE IS INVIS?
Elkander is het bedrijf achter Invis. Wij onderhouden de sociale kaart. Elkander doet dit in opdracht van verschillende Nederlandse gemeentes (en soms andere instellingen). Benieuwd waar Invis is? Bekijk dan het overzicht van alle gemeenten met Invis:


KOST INVIS GELD?
Organisaties in Invis betalen niets voor de vermelding in de sociale kaart. De gemeente is de opdrachtgever van de sociale kaart en wil graag dat zoveel mogelijk organisaties deelnemen. Deelname aan de sociale kaart is en blijft dus gratis.
WIE CONTROLEERT DE GEGEVENS?
De Servicedesk van Elkander vraagt u om zelf uw gegevens te controleren, als u deelneemt aan de sociale kaart. Dit doen wij om de gegevens in de sociale kaart actueel te houden. Wij hebben met de gemeente afgesproken dat de gegevens in de sociale kaart minstens 2 keer per jaar gecontroleerd worden. U ontvangt dus regelmatig herinneringen om uw gegevens te controleren.

VRAGEN?
Heeft u vragen over de deelname aan Invis, neem dan contact op met de Servicedesk van Elkander. De Servicedesk staat klaar voor alle beheerders in de sociale kaart die tegen vragen of problemen aanlopen. Elke werkdag bieden zij daarbij persoonlijke ondersteuning via telefoon en e-mail.